torsdag 2. juni 2011

livsstils forandring fryder ikke alltid

Slankekur eller livsstil forandring ?? Jeg velger å kalle det slankekur, har nå vært igang siden nyttår, og har faktisk gått ned 28 kilo :) Morro er det ikke, max 1400 kalorier om dagen og masse trening.
Går nå på NIMI Ekeberg, der jeg trener masse....hvertfall 12 økter i uka, pluss hjemmetrening.
Har vært der i 10 uker og har 2 igjen !! Håper å nå målet mitt på minus 30 kilo senest 17. juni :)
Det beste med å ha vært på NIMI er at det faktisk har blitt gøy å trene, og da er vel grunnlaget lagt for et sunnere liv !! Men kjenner at kroppen syns det har vært vel mye de siste ukene, men det blir vel bedre når det blir bare 4 økter i uka. Gleder meg til alle vondtene er borte og overskuddet kommer !
Har ikke noe mål om å bli slank og smekker, men å være fysisk sterkere. Bedre å være litt småtjukk og trent ,enn tynn som en strek og slappfisk.

Eller litt om meg selv, er ei jente på 36 år. Er så heldig å ha ei super flott jente på 13 år, som er fantastisk.
Jobber nå som ped.leder i en barnehage, det er morro og utfordrende :)

Et lite ord for dagen på veien : kalorier må være den hyggeligste tingen som finnes, har enda ikke møtt en jeg ikke har likt !!

Et kort innlegg denne gangen, men kommer sterkere tilbake :)

2 kommentarer:

  1. Hei;)Du har vært og er utrolig flink!Bra sikker på at du når målet ditt;)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så nå har du fått deg blogg og?? Imponerer stort om dagen du på alle måter ;)

    Ha en strålende dag på NIMI <3

    SvarSlett